  • 1. Data: 2009-11-17 15:47:40
    Temat: Krzywa kapitału
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Witajcie,

    Już trzy razy wtopiłem na giełdzie. Ktoś tam mądry powiedział że żeby zostać
    dobrym inwestorem to trzeba 3 razy zbankrutować.
    No to ja swój limit wyczerpałem.
    Zachęcony tym stwierdzeniem ponownie przystąpiłem do walki
    licząc na to że już nic mi nie grozi.
    Idzie jakoś, choć zdarzają się przypadki że kolejny raz zgrzesze
    niekonsekwencją
    i zmianą zasad w czasie jazdy, przekonując siebie że to Ja mam racje a nie
    rynek.

    Potrzebuje zatem jakiegoś obiektywnego narzędzia, które powie mi w pewnym
    momencie.
    "Daj spokój stary, nie masz racji" ktorego opinie będe w stanie
    zaakceprować.

    Kontrola krzywej kapitału/
    A mianowicie chce odpuścić sobie inwestowanie na jakiś ustalony okres czasu
    (miesiąć, kwartał, rok ?)
    kiedy krzywa kapitału zaliczy mi jakiś duży drop down powiedzmy 25%
    No właśnie jaki powinien być to procent, może jakieś rady ?
    Może to za dużo, bo oznacza wtopienie 10 razy pod rząd po 2,5% kapitału
    zaangażowanego
    w jedną transakcje (czyli wg teorii najbardziej efektywne zaangażowanie w
    pojedyńczą transakcje) ?

    Czy w internecie jest jakiś serwis online gdzie wprowadze swoje transakcje i
    będę mógł śledzić
    krzywą kapitału na bazie danych EndOfDay ?
    A może łatwiej będzie wrzucić swoje transakcje za pomocą copy-paste z
    serwisu Online bzwbk
    do Excela i dalej w nim obrabiać ?
    Jeśli tak to mam problem z uwzględnieniem w algorytmie, wpłat i wypłat, tak
    żęby nie zakłócać
    przebiegu krzywej kapitału.
    Proszę o rady jak to rozwiązać

    Pozdrawiam
    starhaze

  • 2. Data: 2009-11-17 17:15:31
    Temat: Re: Krzywa kapitału
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "haze" <a...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > serwisu Online bzwbk
    > do Excela i dalej w nim obrabiać ?
    > Jeśli tak to mam problem z uwzględnieniem w algorytmie, wpłat i wypłat,

    To ty reklamujesz swoje systemy na bankierze?

  • 3. Data: 2009-11-17 17:41:03
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Nie, zbieżność ksywek.

  • 4. Data: 2009-11-17 19:27:54
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    > Nie, zbieżność ksywek.

    Zadziwiająca zbieżność ksywek, ale niech tam. Natomiast z kronikarskiego
    obowiązku wspomnę tę stronę, wraz z jej krzywą kapitału
    http://www.hts.strefa.pl/zysk_N_FW.html. A to z tego powodu, iż krzywa ta
    ( a w zasadzie w kategoriach tradingu prosta) jest zadziwiająca jak dla
    mnie, choć co ja tam widziałem. Rzuciłem jednak okiem jakiś tydzień temu na
    wyniki dzienne bieżącego miesiąca kiedy wspomniany imiennik reklamował
    usługę na bankierze. Dziś znów pofatygowałem się w kierunku owych i oto
    ukazało sie coś bardzo ciekawego. Ponad tydzień temu wyniki były
    następujące: 5.11 +59 pkt; 6.11 +24 pkt; 9.11 -1; 10.11 +7, a dziś są takie
    http://www.hts.strefa.pl/zysk_D_FW.html. Jaki stąd wniosek?. Twórca systemu
    zdołał zaimplementować w nim mechanizm korekty w postaci modułu "powrotu do
    przeszłości" znany dotychczas jedynie z hollywood. A co ważniejsze, żąda
    jedynie 1000 zł abonamentu na miesiąc za ten przywilej. Niech się tylko ofe
    dowiedzą.

  • 5. Data: 2009-11-18 12:46:35
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Kurcze , to jak w przysłości zrobie swój system to widzę że nazwę będę miał
    już zajętą, pewnie tak bym go nazwał jak iminnik :)
    A jeśli nie zajętą, bo koleś zniknie z zainkasowanymi paroma tyś zł, za
    abonament
    to i tak zła fama przylgnie do nazwy.

    Pozdrawiam
    starhaze

  • 6. Data: 2009-11-18 20:58:19
    Od: "icp" <x...@x...x>

    pierwszy raz slysze, ze aby zarabiac trzeba wpierw trzy razy zbankrutowac. Z
    tego co pamietam to TYLKO DWA RAZY mozna zbankrutowac by w koncu zaczac
    zarabiac zatem jesli zbankrutowales juz 3 raz to wierz mi lub nie, ale
    powinines odpuscic sobie gielde i pieniadze wrzucic do jakichs funduszy badz
    na lokate.
    pzdr.

  • 7. Data: 2009-11-19 09:21:50
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    No tak, racja
    To było tylko 2 razy :)

    To już chyba mam tak niskie mniemanie o sobie.
    Oczywiście tylko 2 razy mi się to przydarzyło a nie 3
    w 2001
    i w 2007
    więc jest dla mnie jeszcze szansa.
    Ale widzę po niektórych trasakcjach że mam ciągoty na 3 raz.
    A nie chce kończyć tej przygody po 3cim. kwalifikując się jako SDK
    Skoro już w głowie podświadomie mam 3cia porażkę
    to dobrze nie jest !

    Pozdrawiam
    starhaze

  • 8. Data: 2009-11-23 15:09:15
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    Znalazłem dzisiaj coś takiego
    http://www.parkiet.com/temat/870574.html

  • 9. Data: 2009-11-23 19:49:36
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    haze <a...@t...net.pl> napisał(a):

    > Znalazłem dzisiaj coś takiego
    > http://www.parkiet.com/temat/870574.html

    "+" za odpowiedź na temat,
    rzadko to się tu zdarza...

    IWSP
    P.S.
    dzięki

  • 10. Data: 2009-11-24 09:53:13
    Od: "haze" <a...@t...net.pl>

    dzoeki za plusa :)
    powinienem dostać dużego za to że sam coś znalazłem i nie olałem
    grupy i podałem wyniki moich poszukiwań

    pozdrawiam
    starhaze