    From: "icp" <x...@x...x>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Krzywa kapitału
    Date: Wed, 18 Nov 2009 21:58:19 +0100

    pierwszy raz slysze, ze aby zarabiac trzeba wpierw trzy razy zbankrutowac. Z
    tego co pamietam to TYLKO DWA RAZY mozna zbankrutowac by w koncu zaczac
    zarabiac zatem jesli zbankrutowales juz 3 raz to wierz mi lub nie, ale
    powinines odpuscic sobie gielde i pieniadze wrzucic do jakichs funduszy badz
    na lokate.
    pzdr.