  • Data: 2005-11-03 07:32:21
    Temat: Re: Ksiązeczka mieszkaniowa
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    l...@g...pl zapodał(-a):
    > Witam
    > Mam pytanie. Posiadam ksiazeczke mieszkaniowa zalozona w 1986 roku.

    Temat wałkowany na liście kilka razy.
    http://tiny.pl/xqjh

    > Obecnie jest na niej 2500zl. Czy jesli od roku juz na nia nie wplacam
    > (przerwana ciaglosc) to trace cos na premii?

    Idź do PKO, wycenią pierwszy raz za darmo, potem 25zł.

    > czy jesli te pieniadze
    > pragnalbym przeznaczyc na cele inne niz mieszkaniowe to to nie dostane
    > premii gwarancyjnej?

    Rozbudowa mieszkania, możesz cesje zrobić na kogoś z rodziny,
    możesz kupić mieszkanie i potem je sprzedać, etc.

    > (moze wiecie ile mniej wiecej moze ona wyniesc)

    Wszystko zależy - jak od '86 to chyba tam cudów nie będzie,

    > (wiem moga mi naliczyc ale to kosztuje;p ). Warto ja likwodowac?

    Idź do wyceny - ja bym likwidował.

    > czy
    > zaczekac jeszcze do momentu jak bede kupowal mieszkanie (moze za 10 lat
    > lody jestem;p )

    Zrozumiałem, że właśnie chcesz zlikwidować, kupując mieszkanie.
    Pogadaj z rodzicami, czy nie dało by się coś teraz wykombinować
    z tą książeczką.

    > i wtedy premnia itp bedzie duzo wyzsza?

    W tym kraju nie wiadomo, czy za 10lat Twoje dzieci będą się uczyły
    j. polskiego w szkole...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,