  • Data: 2002-08-28 21:17:51
    Temat: Re: Kto kupił Inteligo????
    Od: "Jerry" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eee jakim tam monopolistom? JEsli juz - to bankowosci wirtualnej ;)

    ok pisząc internetowej miałem na myśli wirtualną.

    A to, ze
    > ma duzy udzial w ruynku??? Jakos nikomu nie przeszkadza pozycja PKO BP czy
    > Pekao SA... :)

    A jesteś klientem PKO BP lub Pekao SA? Z tego, co się orientuję to chyba
    nie, nieprawdaż? Spójrz na ich ofertę pod względem konkurencyjności
    produktowo/cenowej, sposób obsługi itp. oraz w jakim stopniu zmienia się na
    plus. Porównaj to sobie z ofertą i postępowaniem innych banków (marmurków
    lub wirtualnych), które mają zdecydowanie mniejszy udział w rynku i nie mogą
    pozwolić sobie na odpływ obecnych klientów, a wręcz przeciwnie muszą
    pozyskiwać nowych i to dobrych z tzw. segmentów rozwojowych. Pekao SA jest
    na przykład bankiem, który w ostatnim czasie odnotował największy odsetek
    klientów, którzy zrezygnowali z jego usług. Po przeciwnej stronie są takie
    banki jak Lukas Bank, MultiBank, czyli banki o relatywnie małym udziale w
    rynku.
    Dziwię się, że twierdzisz, iż zmonopolizowanie rynku bankowości wirtualnej
    nie będzie miało negatywnych konsekwencji. Jakie są wg Ciebie plusy takiej
    sytuacji.
    Ja nie jestem najszczęśliwszy korzystając z usług takich monopolistów jak TP
    SA, PKN Orlen czy PZU.

    Jerry