  • Data: 2008-01-17 22:08:50
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 Jan 2008 22:51:25 +0100,
    osoba podpisana: Krzysiek.B <k...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Nie wiem w jakim celu mieli by mnie okłamywać(chodzi o post wyżej)
    > Jeszcze raz,na mieszkaniu które chce kupić nie można zrobić zabezpieczenia.
    > Bank może tylko i wyłączne zabezpieczyć sie na mieszkaniu które posiadam.

    A samemu nie łaska sprawdzić?

    ING:
    http://www3.ing.pl/u235/navi/112176/ingbankmode/true
    "Bank dopuszcza także zabezpieczenie na innej nieruchomości pod
    warunkiem, że należy ona do Kredytobiorcy. "

    Millennium:
    http://www.millenet.pl/kredyty_hipoteczne/chcekredyt
    /kredyt_hipoteczny/
    zakładka "Spłata i zabezpieczenia"

    "UWAGA! Zabezpieczeniem Kredytu Hipotecznego może być inna nieruchomość,
    należąca do Ciebie lub osoby trzeciej."

    BZWBK:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11382
    Podstawowym zabezpieczeniem kredytu jest hipoteka na kredytowanej
    nieruchomości lub innej nieruchomości należącej do
    Kredytobiorcy/Współkredytobiorcy lub osoby, która w formie pisemnego
    oświadczenia woli (druk BZ WBK S.A.) ustanowiła na nieruchomości
    hipotekę w związku z udzielonym przez bank kredytem mieszkaniowym.

    Więc albo jest coś, czego nam nie powiedziałeś, albo trafiłeś na
    niekompetentnego doradcę.

    Może po prostu porozmawiaj w bankach. na jednym doradcy ekspandera świat
    się nie kończy.

    KJ

    > pozdrufka.Krzysiek.B

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.