  • Data: 2008-01-18 20:30:13
    Temat: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek.B pisze:
    [...]

    > A ty dalej nierozumiesz
    > -
    > -Kolega 666 napisał
    >
    > Rozumiem, o czym piszesz.
    > O ile praktycznie kazdy bank przyjmuje PRZEJSCIOWE zabezpieczenie na innej
    > nieruchomości - do czasu ustanowienia KW
    >

    > Autor: " 666" <j...@w...eu>
    >
    > Dzięki 666 chociarz jeden,który kuma o co chodzi.
    > Mieszkanie,które chce kupić niema księgi wieczystej i długo mieć
    > niebędzie więc żaden bank
    > się na nim niezabezpieczy.
    > A oprócz banków,które wymienił kolega 666 ,niechcą dawać kredytu hipotecznego
> [...]

    1. Skąd wiesz czy "kolega 666" nie bredzi?
    2. Pytałeś w bankach? Których i co Ci powiedzieli? Bo z przytoczonych
    tutaj stron nic nie ma na temat tego hipoteka na "innej nieruchomości"
    jest "przejściowa"
    3. Czy wszystko nam o tym "swoim obecnym mieszkaniu powiedziałeś" w
    szczególności:
    -forma posiadania: (spółdzielcze lokatorskie, spółdzielcze
    własnościowe, własność "hipoteczna")
    - czy nie jest obciążone hipoteką

    KJ