    From: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kto oprócz Getin daje kredyt pod własną hipoteke
    Date: 22 Jan 2008 17:42:48 +0100

    > 666 <j...@w...eu> popełnił(a):

    Do kolegi Robala i innych zainteresowanych,jestem po kilku rozmowach i?
    Najpierw przypomnienie sprawy
    1)Chce kupić mieszkanie,kóre stanowi 1/6 kamienicy nie posiada KW.i nie będzie
    posiadać w najblizszej przyszłości.
    2) Posiadam własne Hipoteczne nieobciążone,warte więcej około 70 do 100tyś niz
    te,które chce kupić.
    3) Chce kredyt na najlepszych warunkach.
    4)Większość banków NIEudziela kredytów hipotecznych na innej nieruchomosci niż
    ta kupowana.Mówie to po rozmowach z Expanderem z Open finance.
    Nie pytajcie mnie dlaczego.Jedyne co udało mi się dowiedzieć to to,że uznają to
    za zakup na dowolny cel.I to już nazywa pożyczka Hipoteczna.
    Jak tak pomyśleć,to można sobie wyobrazić sytuacje,gdzie ja dogaduje się z
    kimś od którego kupuje mieszkanie i biorę tę kase do ręki.
    A teraz te,które dają,inaczej te ,które ja znalazłem.
    1)Expander nic,może konsultant był słaby,ale wątpie,przecież to ich interes.
    2) Dom Bank czyli Getin Bank,potrzebna duuuża zdolność na Franki,rata w zł duża
    3) BPH Hipoteczny, na Franki potrzebna duża rónica wartości nieruchomości
    zastwianej nad kupowaną, złotówki nieopłacalne.
    4) Po rozmowie w Open Finace,NYkredit,daje,ale są to pożyczki
    hipoteczne,niemylić z kredytami, tylko złotówki,ale nie jest żle.
    Noble Bank a dokładniej ich odddział Metro bank,można Franki i złotówki nie jest
    żle.
    To tyle,przepraszam,że tak rozwlekle,ale chciałem,wyrazić sie w miare jasno.

    Pozdrufka.Krzysiek.B