  • Data: 2009-09-03 22:04:46
    Temat: Re: Które konto?
    Od: MM <m...@p...change.hand> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > Opłata za kartę płatniczą i prowadzenie konta razem z 3 przelewami
    > miesięcznie nie może przekraczać 6zł.
    > Darmowe wypłaty z bankomatów euronetu.
    > Prowizja za wypłatę z bankomatu za granicą nie wyższa niż 5zł.
    > Dostęp poprzez internet.
    > Debet do 1000zł.

    dbnet w Deutsche Bank.

    - brak opłat za kartę pod warunkiem wykonania chociaż jednej transakcji
    w miesiącu
    - przelewy bez limitów za darmo
    - wypłata ze wszystkich bankomatów za darmo,
    - dodatkowo zagraniczne bankomaty z grupy DB też za darmo
    - dostęp przez internet jest
    - debet pewnie też możliwy ale jak w każdym banku nie na ładne oczy
    - konto jest za całkowicie za darmo

    moim zdaniem jest to najlepsza oferta na chwile obecną dla mnie.
    Szczególnie że zawsze ten bank lubiłem z racji na korzenie, jednak nie
    ukrywam że wcześniej dla zwykłego śmiertelnika nie mieli atrakcyjnej
    oferty. Brakuje mi tylko aplikacji ale VIP mobile z Raiffeisen-a, to
    było by już wszystko co potrzebuje od banku.
    www.dbnet24.pl

    MM