  • Data: 2009-09-04 07:10:58
    Temat: Re: Które konto?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 19:43:31 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Opłata za kartę płatniczą i prowadzenie konta razem z 3 przelewami
    > miesięcznie nie może przekraczać 6zł. Darmowe wypłaty z bankomatów
    > euronetu. Prowizja za wypłatę z bankomatu za granicą nie wyższa niż 5zł.
    > Dostęp poprzez internet.
    > Debet do 1000zł.

    Nordea - tak nie do końca, ale blisko. Lukas e-konto pro też blisko.

    Nie wiem ile będzie tych wypłat z bankomatów, ale jeżeli nie więcej niż 5
    w miesiącu to łapie się eurobank (95 gr za kartę + 5 wypłat = 5 pln)
    oczywiście trzeba pamiętać o spełnieniu warunków darmowości konta (wpływy
    800pln lub depozyty 10k pln).

    Getin? ;)

    Xenocide