    From: "Adam" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory bank wyrobi 2-ga KK przy minimum formalnosci?
    Date: Tue, 29 Aug 2006 00:55:21 +0200

    > PIT to PIT. A dochod to dochod.

    Dzieki, ze odpisujesz. Wyjasnij mi jeszcze prosze powyzsze zdanie.
    Przeciez jezeli prowadze legalnie DG, to musze co miesiac wysylac do US
    PIT-a,
    w ktorym podaje, jaki mialem przychod, jakie koszty, itd.
    Dlatego nie rozumiem, dlaczego PIT nie jest tozsamy z informacjami o moich
    dochodach.

    > Caly czas mowimy o przeniesieniu karty kredytowej jak rozumiem, a nie o
    > przypadku ogolnym?

    Tak. Podpowiedz mi jeszcze prosze, bo jak zadzwonilem, ze chce zrobic skip
    payment,
    to powiedzieli, ze ok, ale nie przyslali mi (przynajmniej jeszcze) wyciagu
    za ostatni miesiac.
    Nie wiem, moze przysla za miesiac jeden wyciag, obejmujacy dwa miesiace?

    W kazdym razie ostatni jaki mam jest za okres rozliczeniowy od polowy
    czerwca do polowy lipca.
    Myslisz, ze moge z tym isc do Reiffeisena, czy beda sie pytali gdzie mam
    nowszy?
    Generalnie przez ile dni honoruja "ostatni" wyciag?

    A moze zadzwonic do Fortisa i poprosic o ostemplowana historie rachunku KK.
    Dadza mi cos takiego?