  • Data: 2012-06-27 12:39:50
    Temat: Re: Ktory pakiet lepszy?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiem Ci (bardzo) mało merytorycznie.
    > Długoletnie doświadczenia dowodzą, że wszystko, co kojarzy się z
    > "ubezpieczeniem", to czysty przekręt. Statystyka działa na korzyść TU

    Do czasu az nie musisz z tego ubezpieczenia skorzystac ;)
    Np. wysylasz tesciowa do Australii a ona na dzien przed
    powrotem sie rozchoruje tak, ze nie moze leciec.

    Sprawdz z ciekawosci ile kosztuje bilet lotniczy Au-Pl
    kupiony z dnia na dzien ;)

    Ja musialem niestety kilka razy korzystac z polis i bilans
    mam na szczescie mocno dodatni.