  • Data: 2009-04-30 03:41:22
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gtagrt$u32$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gtah8c$eao$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ale o jakim mieście rozmawiamy?

    40000, które ma sporo inwestycji, gdzie jest największa w EU fabryka płyt
    MDF itp, buduje się kilka dużych zakładów np Carmann i gdzie jest problem ze
    znalezieniem wystarczającej ilości pracowników.

    > A dlaczego tak?

    Też się zdziwiłem, ale tak jest z zabytkami.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/