  • Data: 2009-05-01 08:55:51
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gtcrrp$3u7$1@news.task.gda.pl...

    > Zary? to nie mozna tak od razu?
    > Jakos mnie tam nie ciągniea mieszkam w miescie 120 000 w odl. 50 km i tez
    > nie ma tu co robic...

    Tutaj wszystko się rozwija. W ostatnich kilku latach: Carmann postawił
    fabrykę dachów do kabrioletów, Kronopol produkuje płyty na całą Europę.
    Przedsiębiorstwa powstają w takim tempie, że gdyby nie fotka z linku, to nie
    wiedziałbym czyje jest kilka nowopowstałych potężnych hal w ostatnim roku
    http://www.zary.pl/oferty_pl/

    A jak nie ma co robić, to do samochodu i po 10 minutach jest autostrada.
    Lotnisko w Berlinie dojazd 1-1,3 godziny. W odległości 44km i 25-30 minut
    jest miasto 100 000, do którego można dojechać w szczycie bez korków.

    Nie wspomnę o cieplejszym od reszty kraju klimacie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/