  • Data: 2009-05-01 14:17:21
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrngvkae1.rum.proteus@pl-
    > Poznań to małe miasto? Mi to zajmuje 10 minut.

    Poznań to bardzo zakorkowane miasto. W dodatku okolice Poznania też cierpią
    na niedorozwój komunikacyjny. Tam zgodnie z prawem Murphiego w każdej
    miejscowości musi jechać ciągnik i powodować korki.

    > To już wiemy że znasz aż dwa duże miasta. Wow! :>

    Znam wiele dużych miast i wierz mi, że np w NY czy Singapurze poruszanie się
    komunikacją lokalną jest dużo łatwiejsze niż jazda śmierdzącym kopcącym
    autobusem po Poznaniu.

    > I płacą dużo mniej za benzynę.

    Co pozwala zaoszczędzić niewielką kwotę na część opłaty za płatne parkingi,
    częstą wymianę zawieszenia i wyższe OC.

    > Znaczy ten student to tak ma sam? I kupujesz 3-4 samochody dla jednej
    > rodziny?

    Student mieszka w akademiku.

    > Jakoś nie narzekam na Poznań. A co Ty możesz powiedzieć z pozycji
    > blachosmrodu?

    Nie wiem, bo nie jeżdżę blachosmrodem i nie muszę korzystać z obleśnej i
    klejącej komunikacji miejskiej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/