  • Data: 2009-05-02 07:44:50
    Temat: Re: Kupującym 1m2 po 7000 pod rozwagę
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca pisze:
    > To Ty chyba masz wyjątkowego pecha :) Owszem jazda solarisem bez klimy
    > (bo jej nie ma) to traumatyczne przeżycie, ale w tych co klima jest to
    > nie spotkałem się, żeby kierowca jej nie włączył.

    Ja się cały czas spotykam. Tak więc widać ja i współpasażerowie oraz moi
    znajomi co częściej używają komunikacji miejskiej mamy wszyscy pecha.

    > Kiedy odstatni raz jechałeś?

    Tydzień temu w niedzielę. Akurat mi się trafił Ikarus.

    > No, tłok jest, ale nie wiem czy naprawdę wolałbym stać w korku. Nawet z
    > klimą.

    Autobus to umie latać i w korku nie stoi ? :) Bo jednak buspasy to
    jednak nie są wszędzie i przeważnie w korku stoi i autobus i samochody.

    --
    Mithos