  • Data: 2010-11-28 16:36:25
    Temat: Re: Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany kreskami ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > inna kwestia, ze to raczej naturalne
    > w sumie dziwne by było, gdyby taka masa ludzi pisała tylko na temat i nie
    > ogniskowała swoich fobii oraz niepowodzeń zyciowych w jedynym kanale, w
    > którym im nikt nie moze dać kopa w dupe

    > Na iFutures.pl aż roi się od ciekawych kresek
    >To napisz tam coś.
    >W czym problem?
    >
    >(tzn. ja wiem w czym; pytam tak ogólnie)

    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/topic
    s?hl=pl&tsc=2

    Jak widać na załączonym obrazku 89 odpowiedzi na w/w temat stawia wątek w
    czołówce dysuskutowanych.
    Drugi z najczęściej dyskutowanych to OFE. Ludzie oprócz oprócz oglądania
    kresek chcą - jak widać - gadać o Smoleńsku i o OFE (byleby na poziomie).

    Grupa pl.biznes.wgpw jest to zawsze jakąś odpowiedzią wobec np. moderowanego
    iFutures.pl (moje próby zarejestrowania się tam spełzły na niczym - brak
    odpowiedzi z m.i.n również i chyba twojej strony jako modratora - nad czym
    póki co mocno nad tym nie ubolewam, bo pl.biznes.wgpw mi na razie
    wystarcza).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/