  • Data: 2010-11-28 17:01:49
    Temat: Re: Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany kreskami ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...> wrzuciłbys jaki wykres, tudzież jakiś cieakwy AFL nad którym można by
    > było
    >
    > A ty kiedykolwiek, wrzuciłeś tu coś oprócz pytań do Architekta???

    A kto powiedział że do kolegi Architekta ?. Pytania skierowane były do
    grupowiczów, ale co ja mogę na to poradzić, że jak zwykle odpowiada tylko
    kolega Architekt - któremu zresztą jeszcze raz dziękuję za pomoc.

    > jak wyżej

    Prognoza - a raczej obecna sytuacja jest wrzucona i póki co: wątkach
    "Dieter - "Final Fight" oraz "Kuźwa jest tu jeszcze ktoś zainteresowany
    kreskami czyli ten w którym sie teraz poruszamy ?. Sygnałów z sytstemu póki
    co jeszce nie mam, bo nie mam systemu :) - coś tam kombinuję ale nie
    wychodzi za dobrze.
    Póki co testuję, testuję , jeszcze raz testuję .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/