    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LG w Wawie kto ma?
    Date: Fri, 1 Feb 2002 19:40:19 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Ja mam, ale nie debetowego :). Dostalem tylko na podstawie deklaracji
    > dochodow i historii rachunku z innego banku. Niecale 14 dni po otwarciu
    > rachunku mozglem uzywac tej srebrnej karty :)))).
    > Ale to bylo kilka miesiecy temu. Nikt nie myslal o polaczeniu w Nordea, a
    MC
    > dawali gratis :)

    Matko Boska, herezje napisalem oczywiscie chargowego.
    OK - powiedz mi tylko w jakim oddziale to zrobiles i mniej wiecej od jakich
    wplywow mozna cos takiego zrobic i historia za ile miesiecy???

    Bo w BZWBK dosc tanio mozna historie zrobic, to przez jakis czas moge
    porobic niezla sobie historiie (a co bede od nich wszystko robil, to co
    dotychczas bylo na te inne banki podzielone ;)