  • Data: 2002-09-11 13:50:46
    Temat: Re: LGPetro - oddaj pieniądze do BSK
    Od: RobertS <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał J. Czekała" napisał(a):

    > Właśnie dzwonili do mnie z LGPetro, czy zgodzę się oddać pieniądze do innego
    > banku (ING) w związku z zdublowanym przelewem. Zgodzić się czy nie?? Co mogą
    > zrobić, jak się nie zgodzę?? Póki co odparłem, że jak sprawdzę, to
    > odpowiem...
    jak nie chcesz zatrzymwywac tych pieniedzy to zgodz sie na oddanie

    jesli chcesz cos zatrzymac dla siebie to zadzwon do ing i powiedz ze
    znalazles u siebie na koncie ich kase, ktora mozesz oddac po potraceniu
    10% znaleznego. niech ci podadza nr rachunku na ktory zrobisz przelew (i
    poinformuj grupe jak to sie skonczylo)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt