  • Data: 2003-07-01 17:51:15
    Temat: Re: [LGnet] UWAGA na dzisiejsze (?) przelewy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:
    > Wczoraj ok. 15 zlecilem przelew jeszcze w starym systemie LGnet na
    > dzisiaj na kwote 6000zl na moje nowe PlusKonto.
    /ciach/

    Robercie, a nie pomyliłes się przypadkiem? Bo ja przed chwilą powtórzyłam
    Twoją operację (przelew->nowy kontrahent->powrót do wypełniania formatki
    przelewu) i po dodaniu nowego kontrahenta (poprawnym-z rozpoznaniem banku)
    formatka przelewu rzeczywiście była wypełniona, ale... danymi pierwszego
    kontrahenta na liście (u mnie to też ekonto w mbanku :-D ). Więc może się
    pomyliłeś?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn