    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LOKATY Open - Noble
    Date: Wed, 06 May 2009 11:18:04 +0200

    Końrad N.S. pisze:
    > Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ale po co? wystarczy z rachunku żony dokonać przelewu 'na lokatę' i
    > zaznaczyć, że przelew zwrotny ma być na ten sam rachunek.

    Jedyna różnica jaką widzę to możliwość zerwania lokaty przed czasem.
    Może być istotne przy tej "lokacie rewolwer". Żeby to zrobić trzeba do
    nich zadzwonić, nie da się zerwać lokaty przez internet.

    Proponuję napisać albo zadzwonić do nich i zapytać.

    Jak się nie da to może niech żona będzie jedynym właścicielem lokaty.
    Albo zrobić dwie lokaty z różnymi właścicielami.

    Karol