  • Data: 2003-06-28 22:29:10
    Temat: Re: LUKAS BANK S.A.
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli zaplacic (bezgotowkowo) tez sie nie da?

    karta zachowuje się, tak jak by nie była aktywowana, więc nie da się nic
    zrobić, choć dostałem maila od kogoś, kto twierdzi, że nie za każdym razem
    blokują, że zdarzyło mu się że nie zablokowali, więc chyba mają jakieś
    bardziej szczegółowe zasady na jakich się opierają przy tym blokowaniu
    dostępu klientów do ich własnych pieniędzy;)

    > Faktycznie to dziwne! Przypadkow przelewow obnizajacych salda do niskich
    > wartosci jest na pewno niemalo (np. wszyscy Ci, co uzywaja kont Lukasa
    jako
    > proteza do wplat/wyplat gotowkowych i zaraz przelewaja do innego banku),
    > wiec musza zatrudniac calkiem sporo osob do tego dzwonienia.

    Nie mam pojęcia, ale subiektywnie wydaje mi się, że wydłużył się nieco czas
    od złożenia dyspozycji przelewu do jego zrealizowania, choć nie jestem
    całkiem pewien.

    Pozdrawiam,
    MK