  • Data: 2007-12-17 09:51:27
    Temat: Re: LUKAS Bank - rewelacyjny przez Internet
    Od: Grysik <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja korzystam z Lukasa od jakiś dobrych 6 lat jako moje podstawowe
    konto. Ogólnie ok choć kiedyś stan gotówki był aktualizowany po
    wypłacie z bankomatu dopiero następnego dnia i mogło to prowadzić do
    niedozwolonego debetu.
    Przy korzystaniu z konta w "normalnych godzinach" czyli jeszcze przed
    23 nie ma problemu aby się zalogować. Problemy pojawiają się jak
    chcemy coś zrobić po 23... zazwyczaj mają jakieś przetwarzanie
    danych.
    Bank ogólnie ok chociaż mnie kilkukrotnie wkurzyli.
    1. chciałem szybki kredyt (prowadzę działalność gospodarczą) i
    chciałem jakieś 10.000 bez zbędnej papierkologii (na podstawie wpływów
    a średnio miesięcznie takie kwoty mniej więcej mi na konto wpływają) -
    odmowa bo za krótko działalność prowadzę (sic trzeba dwa lata).
    Złożyłem też wcześniej jakiś formularz - skontaktowali się ze mną
    telefonicznie i powiedzieli że bez problemu mogę dostać ok 30.000 bez
    żadnych dokumentów (na podstawie historii) - w oddziale nie mogli dać.
    Chciałem zwiększyć limit Visy Classic - zaproponowali śmieszne
    zwiększenie o 1500 pln. Tydzień później bez problemu dostałem visę
    gold jako drugą kartę z limitem 10.000 bez papierkologii.

    Ogólnie konto jest ok pod warunkiem, że wykonuje się standardowe
    operacje. Nie ma też specjalnie co liczyć na mniej papierkologii jeśli
    chce się jakiś kredyt itp. Mam wrażenie że nie biorą pod uwagę
    historii klienta.
    Na koniec miłe zaskoczenie - ostatnio pobrali mi opłatę za vise
    classic. Pismo złożone w oddziale z prośbą o anulowanie - kilka dni i
    opłata anulowana co cieszy :)

    Pozdrowienia,
    Grys