  • Data: 2006-01-25 15:35:15
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W najbliższych mi dwóch oddziałach bankomaty są w placówce Lukasa.

    To przepraszam. Bywam rzadko i tam gdzie bywam są na świerzym powietrzu.

    >Może kiedy w 2009 roku (optymista ze mnie!) skończą prace nad wdrożeniem
    >pierwszej wersji bankowości on-line, wezmą się za stworzenie okienek kasowych
    >w placówkach?

    Zdradź mi proszę, po co okienka, jakoś nie mogę pojąć na czym będzie ta ulga
    polegać. Panny tam raczej młode pracują ;-)
    Ale muszę przyznać, że się banku nie czepiam bo go specyficznie używam. W
    placowkach nie bywam, z bankomatu korzystam tylko wtedy, gdy przechodzę obok
    BZWBK. Lukasa głównie stosuję do przelewów i czasami do lokat i funduszy. I
    tak sobie myślę, że jako jedyny bank, to byłby przykry dosyć.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl