  • Data: 2006-01-25 15:22:36
    Temat: Re: [LUKAS] Prace konserwacyjne bankomatów
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Przecież to jakieś bzdury.
    >Jeśli jesteś posiadaczem konta "E-KONTO PRO" to czy ten zasrany bankomat
    >Euronetu bedzie przy oddziałach, czy w ścianie, czy na dworcu centralnym,
    >czy w hipermarkecie to wypłaty są bezpłatne.
    >Podsumowując:
    >BZWBK - bezpłatne dla wszystkich
    >BZWBK i Euronet - bezpłatne dla posiadaczy e-konto PRO
    >
    >do tego żeby to zrozumieć nie jest potrzebna żadna lista bankomatów

    E-konto pro nie jest obowiązkowe, a wobec tych którzy go nie mają prostota
    Twej argumentacji mocno kuleje. Zresztą w zasadzie nie wiem z czym
    dyskutujesz. Czy Ty przed wyjściem z domu (biorąc pod uwagę wypłatę w
    bankomacie) sprawdzasz strony emitenta karty?
    I jeszcze jedno, ze względow higienicznych odradzam korzystanie z "zasranych
    bankomatów". No, ale to też wedle gustu.
    MSPANC ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl