eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS, a bardzo dziwna konieczność legitymowania przy wpłacie na konto 1000zł › Re: LUKAS, a bardzo dziwna konieczno?? legitymowania przy wp?acie na konto 1000z?
  • Data: 2006-07-06 16:33:45
    Temat: Re: LUKAS, a bardzo dziwna konieczno?? legitymowania przy wp?acie na konto 1000z?
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Mnie w Lukasie denerwuje przy wplacie cos innego. Mianowicie przed kazda
    wplata chca by im podac '6 cyfrowy pin do obslugi w oddziale', a poniewaz
    to nie jest istotny dla mnie numer to jakos go nie zapamietuje, i przy
    kazdej wizycie u nich, prosza 3 razy o podanie starego, pozniej papierek,
    wygenerowanie nowego 'pinu', i dopiero umozliwiaja mi wplate na wlasne
    konto, chore to troche.

    Ale chyba wkrotce zrezygnuje z konta u nich, od ponad roku obiecuja
    ze przez www bedzie mozna drukowac potwierdzenia przelewu i nic.

    a.