  • Data: 2002-12-05 17:23:09
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W moim przypadku wyglądało to tak: telefon z oddziału, ze nie długo minie
    termin odbioru wznowinej VE i jesli nie odbiorę to i tak bedzie prowizja.
    IMHO zależy to chyba od oddziału (ludzi, którzy tam pracują), być moze jest
    tez jakieś info na wyciągach ale ja nie otrzymuje.

    Co do prowizji to jedyne rozsądne rozwiązanie jakie widzę to reklamacja

    A "przytulność" stanowisk, cóz widziałem kiedys taką sytuację. Klientowi
    odmówiono kredytu. Na pytanie dlaczego padła odpowiedź, ze wniosek został
    zweryfikowany negatywnie, bank odmawia itd... Gość się nie poddawał się i
    chciał konkretnie wiedzieć dlaczego nie. Po dłuższej dyskusji z doradcą
    jeden z klientów czekających w kolejce włączył się mówiąc do nie doszłego
    kredytobiorcy że ma zastrzeżony PESEL.
    A skąd Pan wie ????
    Pada pytanie, na które odpowiedź poprostu mnie zabiła.
    BO TEJ PANI WYSKOCZYŁO TO NA KOMPUTERZE :):):)
    I awantura na całego:)
    Te stanowiska to poprostu bzdura!!!, BTW w oddziale, w któym często bywam za
    plecami doradcy jest miejsce dla klientów gdzie mogą sobie spocząć, od ich
    oczu jest moze 2-3 m. do monitora, jesli jest przy stanowisku klient można
    się dowiedzieć wszystkiego o jego koncie!!!
    Jeśli chodzi o staowiska to temat postu jest jak najbardziej na miejscu

    pozd
    Marek