  • Data: 2002-12-05 17:15:10
    Temat: Re: LUKAS - zenada
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamiętaj, że zawsze możesz iść do innej placówki, o ile masz w zasięgu.
    > Co do złej aranżacji wnętrza w tej placówce, zasugeruj pracownikom - może
    > akurat.

    O ile samego Lukasa, jego oprocentowanie, oferte itd. lubie to ciagle
    mnie czyms wkurza. Tak odrowtnie jak w BZWBK - oferta coraz slabsza,
    kolejki itd. ale samo zalatwianie spraw mile :->

    Mianowicie ostatnio przyprowadzilem rodzicielke aby przeniosla swoje
    lokaty tamze, ze wzgledu wlasnie na wyzszy, staly procent. Zeby zyskac
    dodatkowe 0,3% za zalozenie przez net konieczne jest otwarcie ekonta.
    Tak wiec mowie dysponenetce, jak jest, co chcemy i do czego to bedzie
    sluzyc. No to najpierw non stop polecala e-konto pro (ilez razy klient
    ma tlumaczyc, ze NIE CHCE!) - zupelna konsternacje wywolala informacja
    zwrotna, ze na lokatach bedzie wiecej jak 5K PLN a klient nie chce Pro!

    Jakos udalo sie przebrnac przez ten etap aby podczas ustalaniu limitow
    przelewow dziennych (rodzicielka nie wie co to :-)) po zaproponowaniu
    przeze mnie pewnej liczby kobieta uznala, ze taka kwota jest "absurdalna".
    I jak mam byc mily? Powiedzialem, zeby nie obrazala klientow a taki
    limit ma po prostu oznacza "do salda rachunku" - tlumaczyla sie obawa o
    bezpieczenstwo (jeden zdefiniowany przelew na drugie wlasne konto :-)),
    0 zl na telefon. :-))))))

    Do tego wszystkiego mina marsowa, zero usmiechu na twarzy... I juz nie
    chodzi nawet o szacunek do pracy ale o zwykle, ludzkie mile usposobienie...

    PS.
    Poznan, Gwarna

    --
    -=Pozdrowionka=-