eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLUKAS - zenadaRe: LUKAS - zenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!polnews
    .pl!not-for-mail
    From: "TOP" <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LUKAS - zenada
    Date: Fri, 06 Dec 2002 15:55:36 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <asn5k0$ro2$1@sunflower.man.poznan.pl> <asnmaa$1jj$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1039186536 6736 194.181.190.181 (6 Dec 2002 14:55:36 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Dec 2002 14:55:36 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.116.28.181
    X-Original-NNTP-Posting-From: 195.116.28.181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:216572
    [ ukryj nagłówki ]

    [...]
    >oczywiscie zgodzila. I teraz najwazniej. Kiedy Pracownik banku robi
    >jakiekolwiek operacje na koncie klienta, to ostatnie pytanie jakie sie
    >pojawia w systemie to: Operacja na koszt banku? TAK/NIE. Oczywiscie
    >domyslnie ustawione na NIE. Wystarczy przypilnowac, co poracownik tam
    >wybierai ewentualnie zwrocic mu uwage.

    Zauważyłem to samo. Jakiś czas temu reklamowałem mechaniczne uszkodzenie KK.
    Opisywałem procedurę wymiany na pbb, bo na 2 tygodnie (i ani dzionek krócej)
    zostałem pozbawiony karty. Też była dyskusja na czyj koszt wymiana. Stanęło na
    tym, że bank pokrywa koszty. Dziewczyna przyjmująca zgłoszenie prawidłowo
    odpowiedziała na wyświetlone pytanie :^) i na wyciągu z KK pojawiła się
    pozycja: Wydanie duplikatu karty 0 PLN.

    A podsumowując, to wszystko sprowadza się do ludzi pracujących w danym
    oddziale. Oddział w Wawie do którego teraz od czasu do czasu zaglądam, jest
    bardzo w porządku - miła, kompetentna obsługa. Natomiast z drugiej strony
    pierwszą próbę złożenia wniosku podjąłem w oddziale w Częstochowie i była
    tragedia. Tak fatalnej obsługi nie widziałem jeszcze w żadnym oddziale,
    żadnego banku. Ale to już historia...

    Miłego dnia
    Tomek
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1