  • Data: 2009-08-05 21:10:49
    Temat: Re: Ładna końcówka
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fartowny trade ;-) mogły cie rejczaki rozjechać.

    No pewnie... wczoraj 8p do SL, dziś już palili ogniem po tyłku w odległości
    3p. Ale dorzuciłem do swojego pieca i jakoś się udało.
    Oczywiście mogę powiedzieć, że był tam Fibon, wskaźnik i trzy kreski na
    krzyż (bo tak naprawdę było ;) ), ale trochę nerwowy byłem po porannym
    odpale i rączki się spociły.
    No cóż, taka branża. Ale żeby nie być gołosłownym w komentach, które piszę,
    to każdy popieram własnymi pozycjami. Pewnie jak mnie teraz "szwagry"
    namierzą, to mnie przewiozą (vide słynny przewoźnik traderów:
    http://www.stopazwrotu.pl/blog.php?blogid=109 ), ale co tam... jest ryzyko
    jest zabawa ;)
    Dombrek