  • Data: 2003-09-12 19:54:49
    Temat: Re: Lamerskie pytanie dot. FI
    Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czy siak, te strony, które podał Michał + informatory z GTFI powinny Ci
    > (a właściwie kasiastemu koledze :-) ) natreścić sprawę wystarczająco.
    > Potem już tylko konto np. w mBanku i bezprowizyjne zakupy FI, a których to
    > już będziesz sam wiedział.

    Dostęp do darmowych zakupów wcale nie oznacza najlepszych zysków. Te fundusze
    są przeciętne jeżeli chodzi o uzyskiwane zyski. Niektóre powiedziałbym nawet
    kiepskie.
    Proponuję popatrzeć na inne fundusze np. Pioneer, Arka, CU. Szczególnie ich
    fundusze akcyjne pozwoiły osoągnąć nawet 50% zysku w ciągu ostatnich 12
    miesięcy. Tak więc przy dłuższej perspektywnie a ostatni rok taki był
    (szczególnie dla funduszy lokujących w akcje) warto wybrać fundusz który w
    dłuższej perspektywie przynosił większe zyski.

    > ps. Nie żebym jakoś specjalnie reklamował GTFI, ale po prostu moim zdaniem
    > mają najlepsze materiały edukacyjne. Bo jeśli chodzi o FI, to jak na razie
    > na ich produktach udało mi się tylko stracić :-(

    Takie materiały warto zamówić i ... przeczytać.

    > Jeszcze jedno... Nie kupował bym tylko jednego FI jak tu kolega radził.
    > Przemyslany portfel inwestycyjny jeszcze nikomu nie zaszkodził.
    Jak najbardziej. Wracając do SFI nadaje się on bardziej do specykulacyjnych
    zagrań , ale trzeba uważać na "bezwładnośc" takiej inwestycji

    Tomasz
    < NOTO >