  • Data: 2009-06-26 11:36:55
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > Oczywiście. Ewidentnie SL był źle dobrany. Zdarza się każdemu. SL to
    > dylemat, do którego poziomu to jeszcze szum, a od którego to już prawdziwy
    > ruch. Dylemat nie rozwiązany przez nikogo na żadnej z giełd od
    > dziesięcioleci. AT, AF, Astro, próbują na to odpowiedzieć. Gdzie się
    > kończy
    > szum, a zaczyna ruch? Ale spiskowa teoria też jest uprawniona. Bardzo
    > poprawia samopoczucie. Nie motywuje jednak do pracy.

    Zadałem mu pytanie na które sie wywinął.
    Otóz kilka razy, gdy grałem z palca, natychmiast po zamknięciu pozycji (+-2
    w punkt) rynek skutecznie zawrócił.
    Nie mam watpliwości, ze tylko ja wiedziełam co robię, bo zlecenia nigdzie
    nie było oprócz impulsu mózg>palec.
    Cóż, wstrzeliłem się idealnie w kuluminację emocji wg rozkładu.
    Nic więcej.
    Ustawianiem rządza podobne prawa.
    k. stwierdzasz, ze na 07 byś brał S.
    A ja miałem wg ryz z nex wątku poziom 12.
    Co prawda nie grałem, ale SL bym dał od niego -15 / -20.
    Ale nie -5p.
    Róznie widzimy to samo.