  • Data: 2009-06-26 11:31:53
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy to do mnie czy do niego.
    >
    > Nie rozumiem po co mieliby iść specjalnie po niego.
    > I co, ten co szedł po kilka sztuka na 07 powiadomił wszystkich innych
    > grubych, ze maja nic nie robic?
    > Kompletna jakas fikcja.
    >
    > Że mozna zrealizować jak piszę, to mam pewność, ale osobiście nie mam
    > takich możliwości i nic nie mam zamiaru udowadniać.
    > Ja wiem z kim gram i sie nie obrażam.
    > Moja wtopa = moja wina.
    >
    > Pozdrawiam

    Oczywiście. Ewidentnie SL był źle dobrany. Zdarza się każdemu. SL to
    dylemat, do którego poziomu to jeszcze szum, a od którego to już prawdziwy
    ruch. Dylemat nie rozwiązany przez nikogo na żadnej z giełd od
    dziesięcioleci. AT, AF, Astro, próbują na to odpowiedzieć. Gdzie się kończy
    szum, a zaczyna ruch? Ale spiskowa teoria też jest uprawniona. Bardzo
    poprawia samopoczucie. Nie motywuje jednak do pracy.