  • Data: 2011-03-21 19:01:25
    Temat: Re: Libia - walka o pokój trwa!
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-21 09:57, fatso pisze:
    > Moje mysli przy sniadaniu angielskim(bekon, jajka, chrupki itp):
    >
    > *Kadafi zostal w chuja zrobiony. Tzn obiecano mu za odejscie od
    > programu atomowego i zaplaty za dawne grzeszki, uzbrojenie angielskie
    > i wejscie do cywilizacji. Jego syna fetowano w Londynie. Nie wierz
    > nigdy Anglikom bo ich jezyki sa jako u weza, widlate. Przekonali sie
    > juz o tym kiedys Polacy.
    >
    > * Maly narod co ma duzo ropy naftowej ma dwa wybory aby sie utrzymac:
    >
    > a/ zniszczyc calkowicie wszelkie instalacje do wydobycia tego
    > zatrutego smiercia bogactwa ,scigac niczym wscieklego psa wszelkich
> [...]

    Jest jeszcze wyjście (c) - tj. wybory demokratyczne w których wygrywa
    reprezentant małego narodu popierany przez obrońców wolności.

    Taką wygraną w demokratycznych wyborach da się załatwić nowoczesnymi
    technikami - tj. odpowiednim marketingiem, a walenie Tomahawkami to
    przestarzała metoda skuteczna tylko w walce z reżimem.

    Rozwiązanie to jest najlepsze, bo obrońcy wolności mają swoją ropę, a
    mały, wolny już naród ma możliwość wyboru "swojego" władcy.
    Same korzyści dla wszystkich stron.

    J.