  • Data: 2011-09-01 06:24:36
    Temat: Re: Libor CHF 1M ... - 0,1
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e5f2281$...@n...home.net.pl...

    > Taka marża zdarzała się w Getinie (wtedy Dombank).
    > -0,22 % widziałem osobiście i istotnie w czasach Liboru ponad 2%
    > oprocentowanie to był wskaźnik oparty na Libor3M -0,22.
    > Tak sie zdarzyło kiedy od decyzji kredytowej do daty sporządzenia umowy
    > zmniejszył się Libor3M i bank podtrzymał oprocentowanie z decyzji tym
    > samym dając ujemną marżę.
    >
    > Ciekawe jak jest teraz? :)

    O, ale fajnie. To już się nieco mniej dziwię determinacji Getinu w rżnięciu
    na spreadzie, skoro mają tego typu kredyty w portfelu. Choć aby taki efekt
    wystąpił zmiana liboru musiała być drastyczna. Ciekawe czy to potem jakoś
    aneksowali.

    Teraz niestety zmiany liboru mało dynamiczne i nominalnie znikome w
    kontekście typowej marży, więc takiego efektu wygenerować się nie da.