  • Data: 2011-09-01 06:38:10
    Temat: Re: Libor CHF 1M ... - 0,1
    Od: "Miroro" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:j3n56u$osd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "Miroro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Poważnie masz wpisaną w umowie ujemna marżę do libor chf? A co to za bank?
    > Nie jest to przypadkiem dywiz zwany czasami myślnikiem czy tam łącznikiem?

    tak dokładnie mam wpisaną w umowę marżę ujemną. Wynikneło to z tego , że w
    momencie podpisania umowy coś tam sie zmieniło (już nie pamietam co) a w
    ofercie banku zmieniało sie dnia następnego. Z tego tytułu wyliczyła sie
    marża ujemna. Nie ytaj o szczegóły bo ekspertem nie jestem, a teraz to już
    nie pamiętam.
    Bank to Dombank i pewnie całość odbił sobie na spreadzie. W każdym razie w
    tym samym dniu w tym banku było 16 takich umów na Polskę.
    Nie jest to dywiz ponieważ już 5 lat zawsze od liboram mam odejmowaną marże
    i takie jest oprocentowanie.