  • Data: 2008-04-01 12:07:25
    Temat: Re: Lichwiarze maja nowe pomysly na swoj proceder
    Od: "m23m" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie tak samo jak seryjnych mordercow i mordercow w afekcie.
    > Jeden dostanie czape drugi 50 lat wiezienia. Dziwi cie cos ?
    Tak. Dziwi mnie twoja nieznajomość prawa.
    W Polsce nikt i za nic nie dostaje "czapy". 50 lat też nie.
    Ale może Polska pomyliła ci się z USA? Tam procesują się o zbyt gorącą herbatę w
    McDonald'sie, to coś podobnego do ścigania legalnie istniejących firm dających
    pożyczki dla chętnych klientów.
    Zresztą, jak się poczyta ustawę "antylichwiarską", to też widać, że nie masz
    pojęcia o zawartych w niej uregulowaniach.
    Chyba zatem poprzednio zbyt wysoko cię oceniłem. Ty nie jesteś żaden szeryf,
    tylko zwykły pospolity linczownik (twoje porównania morderstw i handlu dziećmi
    do udzielania pożyczek dowodzą tego aż nadto). A z takim przyzwoity człowiek nie
    rozmawia.
    Dlatego dla mnie EOT w tym wątku.

    m23m