  • Data: 2008-04-01 12:09:02
    Temat: Re: Lichwiarze maja nowe pomysly na swoj proceder
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m23m pisze:

    > Żle rozumiesz.
    > Te sprawy nie mają nic wspólnego z pożyczkami i kredytami, choćby te ostatnie
    > oprocentowane były na 13000% rocznie.

    O gieldy nerek nie widzial czy jak ?

    I związek pomiędzy handlem ludźmi czy ich
    > organami a gospodarką czy wolnością przepływu kapitału nie wynika nigdzie z
    > moich wypowiedzi. Czytaj ze zrozumieniem!

    Uzasadniesz lichwiarstwo swobodowa dzialanosci wiec handel nerkami jest
    taka sama swoboda. Akurat dyskusja z toba anonimku mnie ani ziebi ani
    grzeje.

    > Dodatkowo, postaraj się argumentować merytorycznie, a nie w sposób chory i nie
    > związany z tematem, bo możesz doprowadzić do tego, że nikt nie będzie chciał z
    > tobą dyskutować. Ludzie zwykle nie lubią wariatów...

    Merytorycznie lichwiarstwo to przestepstwo zagrozone kara wiezienia do
    lat 2.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/