    From: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Likwidacja funduszy Novo
    Date: Wed, 14 Oct 2009 08:46:38 +0200

    > Pytanie do zorientowanych w temacie, czy te fundusze tez beda zlikwidowane
    > powinieniem je odkupic? Info z banku jest dla mnie niejednoznaczne, a na
    > fi
    > znam sie slabo.

    Jeśli nie ma informacji, że będą likwidowane, to Twoje fundusze pozostaną.
    Zauważ, że likwidowane fundusze to te, które w pewnym okresie były modne.
    Był to po prostu trick marketingowy funduszu, żeby przyciągnąć frajerów
    (przepraszam, ale dla mnie każdy kto zanosi forsę do funduszu to frajer
    mniej lub bardziej świadomy). Teraz te fundusze nie przyciągają nowych
    klientów, więc i prowizja się zmniejszyła a tym samym nie opłaca się dalej
    ciągnąć takich śmieci.
    Swoją drogą fajne nazwy, takie specjalistyczne ;) : Wschodnioeuropejski,
    Nordycki, Globalny... Które pójdą do piachu następne? Stawiam na złoto, coś
    z Chin, może Ameryka Południowa....
    Likwidacja funduszu to piękny przykład tego, że "opłacalne inwestowanie w
    długim terminie" można sobie wsadzić między bajki.
    Dombrek