  • Data: 2009-10-14 06:32:33
    Temat: Likwidacja funduszy Novo
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam w mbanku jednostki funduszy Novo i dostalem z banku info: "Informujemy, że
    Zarząd OPERA TFI S.A. podjął decyzję o likwidacji Novo SFIO. Tym samym
    działanie zakończą subfundusze: Novo Wschodnioeurope­jski, Novo Małych Spółek
    Wschodnioeurope­jskich, Novo Europejski, Novo Globalny, Novo Japoński, Novo
    Nordycki. Sugerujemy składanie zleceń konwersji i odkupień najpóźniej do dnia
    16.10.2009 r. "
    /ciach/

    Fundusze, ktore mam to:
    NOVO FUNDUSZ INWESTYCYJNY OTWARTY SUBFUNDUSZ AKCJI
    NOVO FIO SUB ZROWNOWAZONEGO WZROSTU

    Pytanie do zorientowanych w temacie, czy te fundusze tez beda zlikwidowane i
    powinieniem je odkupic? Info z banku jest dla mnie niejednoznaczne, a na fi
    znam sie slabo.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.