  • Data: 2012-02-02 20:42:30
    Temat: Re: Likwidacja konta w kredyt banku
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Q <n...@s...org> wrote on 2012-02-02_15:41
    > I teraz najlepsze:
    > po ok. 5 minutowym klepaniu w klawiature, wypisywaniu wnioskow,
    > pakowania wnioskow do koperty, itd pani powiedziala, ze to juz
    > wszystko
    > a ja jej na to, ze ok, ze super a czy moze wydac nam jakis papier,
    > ze zostala zlozony dyspozycja zamkniecia konta.
    > Pani na to, ze nie mamy sie martwic, ze wszystko powinno byc ok.
    > Ja jej dalej - ze ok, ze jej wierze, ale chcialbym to miec jeszcze
    > na pismie.
    > Niestety dziewczyna zaczela "dyskretnie kopac" mnie w noge,
> [...]

    Zaprawdę powiadam ci, człowieku małej upierdliwości, że źle
    uczyniłeś...
    Wyobraź sobie, że z ową dziewczyną (pewnie do rzeczy, bo inaczej
    nie pomagałbyś jej) połączysz się kiedyś tworząc "związek
    formalny". A bank nieco później przypomni jej o opłacie za
    niezlikwidowane konto, którą już do tego czasu ładnie wychoduje ?

    I co wtedy ?

    Pozdr.

    witrak()