eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLikwidacja tokenówRe: Likwidacja tokenów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecn
    gs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Chris94 <c...@p...fm>
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <7...@g...com>
    <7...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5633665b$0$700$65785112@news.neostrada.pl>
    <56338c4a$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <n10f3m$iaf$2@node1.news.atman.pl>
    <5636a0b7$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <n184m0$sn2$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 2 Nov 2015 22:13:55 +0100
    Lines: 25
    Message-ID: <5637d21d$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 138-153-255-130.dynamic.t-mont.net.pl
    X-Trace: 1446498845 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 130.255.153.138:1736
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2004
    X-Received-Body-CRC: 1894550196
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617628
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 2 Nov 2015 17:56:43 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    >> Czy nigdy nie wykonujesz przelewów do odbiorców innych niż "zaufani"?
    >
    > To nie musi być zerowa część i nie musi być całość.
    >
    > Trzeba złożenia trzech (; niekorzystnych ;) czynników:
    >
    > -- wyjazd zagraniczny
    > -- utrata telefonu
    > -- potrzeba lania do niezaufanego
    >
    > Lękaj się tego, co bardzo prawdopodobne. ;)

    Jest takie powiedzenie, że nieszczęścia chodzą parami, jeden możliwych
    scenariuszy przedstawił Ci J.F., a może ich być znacznie więcej.
    Przykładowo, kiedyś zaraz po wyjeździe za granicę, żonie nie poszedł
    zaplanowany przelew do ZUS, bo bank pobrał sobie jakąś opłatę i na
    koncie zabrakło dosłownie kilku groszy.
    Żeby przelew zlecić ponownie, konieczne było potwierdzenia go SMS-em.
    Gdyby żona telefonu ze sobą nie miała, to nie dałoby się tego zrobić.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1