  • Data: 2015-11-03 14:00:24
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a0fd0038-2e58-4766-8733-a4c7022d3bea@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 listopada 2015 12:32:35 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Oj tam oj tam
    >Takie na siłę szukanie problemów tam gdzie ich nie ma.

    Na sile, albo i nie na sile - z jednej strony przyzwyczajaja nas do
    mobilnosci bankowosci internetowej, a z drugiej to ja wiem jak latwo
    telefony przestaja dzialac.

    >Wyżej ktoś napisał że utrata telefonu to jakies straszne problemy
    >itpo a to bzdura- kartę sim blokujesz albo i cały telefon teraz można
    >zdalnie zablokować wykasować i funkcjonujesz dalej. W Polsce od ręki
    >w najbliższym salonie dostaniesz duplikat SIM za granica korzystasz z
    >z telefonów ogólnodostępnych czy ichnich prepaidów.

    A gdzie masz najblizszy polski telefon ogolnodostepny ? To skad
    pewnosc, ze na swiecie sie przytrafi ?

    >I raczej w kategoriach SF niech zostaną przypadki że ktoś przelewem z
    >polskiego banku zagraniczna karte prepaid do WIFI doładowuje.

    Wystarczy chciec z innego konta przelac.
    Owszem - zazwyczaj umieszcza sie w zaufanych.

    J.