    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Date: Tue, 3 Nov 2015 15:18:26 +0100
    <n18ksu$n5e$1@dont-email.me> <56389b30$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <n1ae9p$ja4$1@node2.news.atman.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n1ae9p$ja4$...@n...news.atman.pl

    > ZUS jest obowiązkowy, dlatego nie ma mowy o kombinowaniu:

    > -- nie zapłacę składki, chyba, że zachoruję...

    A co mówiŁ nasz dobrodziej o ZUSie?

    http://wyborcza.biz/biznes/1,147141,18390658,belka-u
    jednolicic-wszystkie-formy-zatrudnienia-pod-wzgledem
    .html#TRrelSST

    Belka mówił o "nadużyciach w samozatrudnieniu, czyli zjawisku
    pseudoprzedsiębiorczości".

    - Mam na myśli zmuszanie np. pielęgniarek czy sprzątaczek do zakładania
    działalności
    gospodarczej. To sposób firm na płacenie niższych podatków

    - uważa prezes NBP. Dystansuje się od określenia "śmieciówka", ale mówi też, że

    "wszystkie formy zatrudnienia powinny być zrównane pod względem płacenia składek
    na ZUS oraz podatków. Wszystkie, bez wyjątku. Niech ludzie pracują i
    zatrudniają,
    jak komu wygodnie, ale bez oszukiwania".

    Zauważmy:

    Niech ludzie pracują i zatrudniają, jak komu wygodnie, ale bez oszukiwania

    Jak wygodnie? Wygodniej chyba bez ZUS.

    wszystkie formy zatrudnienia powinny być zrównane
    pod względem płacenia składek na ZUS oraz podatków.

    Nawet ex-premier uważała, że należy zrównać składki ZUS. IMO można zrównać z zerem.
    Akurat ex-premier starała się (jak to mówi Miller) pozamiatać pod dywan, ale widać
    wyraźnie, że nawet PO uważa, iż ZUS nie jest kochany przez społeczeństwo polskie.
    Ex-premier często nawoływała do ,,skończenia z językiem nienawiści''.

    IMO można po prostu zlikwidować ZUS -- likwidując jednocześnie nienawiść Polaków do
    ZUS.

    Jarosław Kaczyński zapowiadał wspólne rządzenie i liczenie się z opozycją.
    IMO słuchając opozycji -- warto po prostu zrównać ZUS z zerem, aby i mBelka
    był kontent, i ex-premier, i nienawidzący ZUSu, i bojący się ZUSu...

    Natomiast obecne ,,pracowniczki'' ZUS mogą popróbować szczęścia w uprawie chryzantem.
    :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'