  • Data: 2015-11-06 00:12:32
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Nov 2015 16:12:47 +0100, WAM napisał(a):

    > W ZUS i US chyba bardziej istotne są pola, w których wpisujesz dane
    > płatnika (NIP/REGON) niz to kto jest nadawcą przelewu.

    A za kilka lat dostajesz pismo z ZUS, że nie zapłaciłeś składki za dany
    miesiąc, bo w bazie ZUS-u wpłaty były posortowane według nadawcy.
    Sprawdzasz w historii swoich przelewów... Faktycznie! nie ma takiego
    przelewu! Jak to się mogło stać? Musiałem zapomnieć!!!

    Zmiana rachunku, z którego dokonuje się przelewów, zawsze wiąże się z
    takim ryzykiem.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof