  • Data: 2015-11-06 19:30:27
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: Chris94 <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Nov 2015 01:09:49 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Chris94" 563be267$0$682$6...@n...neostrada.pl

    > Zanim miną lata?... Zanim minie miesiąc dostaniesz płatny monit z ZUS. :)
    > A raczej kilka monitów -- 51,52,53... Ostatnim razem chyba ponad 8 pln sztuka.

    Widocznie jest to zależne od konkretnego oddziału ZUS.
    Ja niedawno całkiem przypadkowo odkryłem, że żona półtora roku temu nie
    zapłaciła składki za jeden miesiąc (wyjeżdżaliśmy gdzieś za granice i w
    zamieszaniu zapomniała o ZUS-ie) i żadne wezwanie nie przyszło.
    Cieszę się, że sam to wykryłem, bo po latach odsetki mogłyby nas puścić
    z torbami (znam taki przypadek ze swojego otoczenia).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof