    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Date: Wed, 11 Nov 2015 02:53:02 +0100
    <n12sfl$r3h$7@dont-email.me> <n1e8ro$83b$1@node1.news.atman.pl>
    <563b3de1$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <563be267$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1gr93$t0t$1@node2.news.atman.pl>
    <563cf1cb$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <563d41b7$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <563e6eb3$0$22838$65785112@news.neostrada.pl>
    <n1ltae$ou4$2@node2.news.atman.pl>
    <563e7c25$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>

    "Chris94" 563e7c25$0$22828$6...@n...neostrada.pl

    > Pozwoliłeś sobie na sfałszowanie cytatu. Oto jego pełna treść:

    > "Oznacza to, że w przypadku *nieterminowych wpłat* może dojść nawet do
    > podwojenia wartości składki. Co więcej, długotrwałe niepłacenie składek
    > może spowodować nawet powstanie egzekucji należności na drodze
    > sądowej."

    Podałem to, co jest istotne -- 'długotrwałe niepłacenie składek'.
    Można 'długotrwale nie płacić jednej składki -- czyli pomijać
    przykładowo składkę na konto 51, lecz słać na inne konta.

    Ale Ty piszesz:

    > A czy gdzieś napisali, że w przypadku nieopłaconej
    > tylko jednej składki powyższe zasady nie obowiązują?

    'nieOpłacOnej', co znaczy, że mamy do czynienia z jednorazowym
    pominięciem zapłaty.

    Mamy tu (prawie tu -- w 'opłacOnej') aspekt dokonany. Składka jest
    'OpłacOna', nie zaś -- 'PłacOna' bądź 'OpłacAna' periodycznie.
    Aspekt dotyczy nie przymiotników (czy imiesłowów przymiotnikowych),
    lecz czasowników, ale chyba pojmujesz, co mam na swej myśli?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Aspekt_(j%C4%99zykozna
    wstwo)

    opłacAć_periodycznie opłacIć_raz

    Słowo 'niepłacenie' to rzeczownik z zaprzeczeniem 'nie'.
    Słowo 'nieopłaconej' to najwyraźniej przymiotnikowy
    imiesłów bierny z zaprzeczeniem 'nie'.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Imies%C5%82%C3%B3w_prz
    ymiotnikowy_bierny

    Ponadto podałem MID.
    No i cytowałem świeży post -- IMO uczestnicy tej rozmowy
    nie zapomnieli treści zacytowanego postu. (zacytowanego
    częściowo)

    Innym ludziom pozostawię ocenę -- sfałszowałem, czy nie sfałszowałem.
    I przypomnę, że zarzucane jest mi pisanie zbyt obfite. :)

    [(; musi co ;) Chris94 ożenił się z dużym posagiem, ale to
    dopiero trzeba udowodnić... będę nadal prowadzał mą z nim
    rozmowę tak, aby sam przyznał się do tego, iż poślubił
    spory posag]

    IMO szukasz problemów na siłę:

    -- brak przedawnienia
    -- puszczenie z torbami z powodu niezapłacenia jednej składki
    -- rzekome fałszowanie

    [Chris94 uprzedza czasy polowania na czarownice?]

    Zrób mi uprzejmość i przejdź na 1/16 etatu. Emerytury nie stracisz -- jak
    już Liwiusz pisał, rzeźbimy w tym... No... Zapomniałem ;) już w czym...
    Uprawnień ubezpieczeniowych w NFZ nie stracisz... [ciekawe, czy zdążę
    pojechać do sanatorium, zanim PiS zlikwiduje NFZ] W oczach społeczeństwa
    chyba zyskasz... ZUS będzie miaU mniej na wakacje, które lubi spędzać na
    Florydzie, we Włoszech, w Szwajcarii, Francji... Swego czasu koleżanka
    chwaliła się mi swoimi podróżami po zamkach nad Loarą... Zastanwaiłaem
    się wówczas nie nad rekonkwistą, ;) lecz na źródłem finansowania takich
    wypadów... Koleżanka oczywiście pracuje w ZUSie. :)

    Może na 4x4 zabraknie dla ZUSu... Albo będą musielił ZUSmani jeździć
    krotkimi ;) samochodami... Jak krótkimi? Ano

    http://niezalezna.pl/54918-szokujace-kryteria-wyboru
    -auta-dla-urzednika-zus-tylko-niektore-limuzyny-podo
    laja-zadaniu

    Długość auta minimum. 4,82 metra, szerokość minimum 1,80 m, silnik co najmniej 165
    konny,

    Proste -- niesumiennych płatnicy ścigani są szybko, bo czas -- to pieniądz!
    A że są to zwykle wielcy oszuści -- potrzebne są duże samochody...
    I zima idzie, więc -- 4x4...

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19136779,przetarg-w-zu
    s-niezbedny-syv-z-napedem-4x4.html

    --