    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja tokenów
    Date: Thu, 12 Nov 2015 21:42:58 +0100
    <n12sfl$r3h$7@dont-email.me> <n1e8ro$83b$1@node1.news.atman.pl>
    <563b3de1$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <v...@4...com>
    <563be267$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@4...com>
    <n1qfop$5nv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@4...com>
    <n20mm4$tu0$1@node1.news.atman.pl>
    <r...@4...com>

    "WAM" r...@4...com

    > Korzystam z PUE raczej "tylko do odczytu" ale przypuszczam że tak.

    Pojąłem z netu, że ePłatnik umożliwia to, co Płatnik, ale bez
    płatnego certyfikatu. (to -- i więcej, niż tylko to) Ja chcę
    słać deklaracje do ZUSu.

    [nie chcem, ale muszem, póki jest ZUS na tym świecie...]

    > Przypuszczam że nie bo chciałem wysłać aktualizację numerów kont
    > bankowym przez PUE i żądało certyfikatu do podpisania.

    Bo trzeba wcześniej osiągnąć stosowny ePUAP.

    http://epuap.gov.pl/wps/portal

    [epuap, czyli epoiom?]

    > A próbowałem przez PUE bo przez CEIDG nie poszło z powodu,
    > którego nie udało mi się okreslić dokładnie, coś im nie
    > pasował mój PESEL.

    Hm... A co to CEIDG?

    -=-

    BTW -- na grupie o PUE było akurat wtedy, gdy uznałem, że trzeba
    powstrzymać me gadulstwo i zająć się cudem, ;) jakim jest 'Płatnik'...
    Oczom mym ukazała się masa plików, ale Płatnik zainstalował się na
    WXP... Podszedłem więc do Kiciusia (z Win7Starterem) i... Klops...
    Czegoś zażyczył sobie... Zainstalowałem ręcznie, ale nadal było źle...

    Szukając informacji o tym, czego życzy sobie 'Płatnik', odkryłem,
    że jest też ePłatnik...

    Po odwaleniu ,,ciężkiej roboty'', wlazłem ;) na grupę, aby dokończyć
    gadulstwa i oczom mym ukazały się posty o?... O tym, czego szukałem...
    Czy to nie złośliwość Pana Losu? :)

    Aby było jasne -- dziękuje Panu Losowi ;) za ePłatnika, bo raczej
    Płatnik wygląda na produkt doskonały_inaczej... Naczytałem się
    pochwał ;) różnych ludzi...

    -=-

    No i jak tu powiedzieć/uznać, że gadulstwo prowadzi do złego?...
    Gdybym zajął się gadulstwem -- nie instalowałbym w ogóle Płatnika
    i nie wiedziałbym, że to produkt doskonały_inaczej, za który ZUS
    żre rocznie setki milionów plnów... (za współpracę z którym?)

    -=-

    BTW ZUSu i NIKu...

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&ved=0CCAQFjAAahUKEwj2u8uy34vJAhXjnnIKHey0
    Ass&url=http%3A%2F%2Fzus.pox.pl%2Fzus%2Fzus-wydal-ni
    elegalnie-setki-milionow-zlotych-nik-kieruje-sprawe-
    do-cba.htm&usg=AFQjCNEIprHlpzjFBPN_eE4HNiPEVwZgTw&si
    g2=NR9yTkXTywMif3yI9Idxdw

    ZUS wydał nielegalnie setki milionów złotych. NIK kieruje sprawę do CBA
    02/09/2014

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'