    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Limit cashback na stacji Orlen
    Date: Thu, 25 Oct 2012 22:47:03 +0200

    "Piotr Hołda" 3...@g...co

    : Już drugi raz na tej samej stacji usłyszałem, że nie mogę podjąć
    : więcej niż... i tu pada za każdym razem inna kwota, mniejsza niż
    : 200 PLN. Pani ma coś takiego w komputerze i nie potrafi wyjaśnić
    : skąd taki limit.

    Kobiety nie lubią Cię. ;) Ja tankowałem dziś -- podszedł facet
    i musiałem mu oddać broń. ;) Poczekałem, aż zatankował i poszedłem
    sobie, aby zapłacic. A wewnątrz Orlenowskiego budynku stacji też facet...
    I mówi do mnie, że nie może... Podchodzi pani, uśmiecha się do mnie
    serdecznie, zabiera facetowi to i owo, prosi o przełożenie karty
    do jej czytnika i po chwili kwituję 258 z groszami, z czego 200
    to keszbek. :) A temu panu wyjaśnia coś, czego nie pojmuję. :)

    Pojąłem tylko tyle, że temu panu w kasie brakuje czegoś --- szmalu chyba. :)

    : Informacja taka pojawia się jeszcze zanim wsunę moją szarytkę
    : do czytnika a więc nie ma związku ani z bankiem ani tym bardziej
    : z kontem klienta. Skąd mogą wynikać takie limity? Przyszło mi do
    : głowy, że ich system kontroluje w jakiś sposób stan kasy i nie
    : pozwala jej opróżnić zanadto, żeby było z czego wydawać resztę.

    Chyba coś koło tego.

    : Z drugiej strony, 200 PLN przy obecnych cenach paliw to
    : pewnie utarg na jednym kliencie :)

    Raczej tak, o ile klient leje do pełna.

    Ja dziś lałem do pełna (rękami obsługanta) ale kupiłem tylko
    za 58 z groszami, bo niedawno tankowałem debetówką merytoryczną
    za 200 z groszami. Z tych 58 straciłem 1% (merytoryczność daje
    4%, Dobra Szarytka daje 3%) zatem 58 groszy... Gdybym kupił gumę
    do żucia, straciłbym poda 1 złotówkę w zestawieniu z cenami gum
    do żucia z Auchan.

    -=-

    Ogólnie obsługę Orlenowską oceniam jako bardzo sympatyczną i bezproblemową. :)
    Jeszcze tylko jedna paczka gumy do żucia i chyba będę miał komplet, czyli 5 dych. :)

    [trochę głupio, bo dostępność gumy do żucia przekłada się na zdrowsze
    zęby, czyli na zmniejszenie utrapień warunkujących zbawienie mej
    nieśmiertelnej duszy; tak to jest z zachłannością -- chcę mieć
    5 dych, więc i utrapień mam mniej... nie można służyć zarazem
    Bogu (utrapieniom) i orzechowej mamonie; no nic.. jakoś to
    ... z życia wiecznego zrezygnowałem już dawno...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'