  • Data: 2003-03-27 06:54:08
    Temat: Re: Limity KK w BZWBK i Multi
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja dostalem na wejsciu 2,5 dochodów netto (wiecej nie chcialem)
    do tego przy skladaniu wniosku przyznalem sie do posiadania karty lukas (1,5
    netto - wspomnialem, ze chce zrezygnowac z wnowienia karty,ale nie musialem
    tego "udowadniac") i limitu w Multi (oj duzy ;-)
    do tego dzien od wizyty w oddziale Multi pani ktora mnie obslugiwala,
    zadzwonila, ze ma dla mnie dobra wiadomosc - sprawdzila, ze pracuje w firmie
    kliencie BRE Banku i dlatego obizaja mi oplaty za prowadzenie konta i
    oprocentowanie limitu kredytowego w rachunku biezacym ;-))

    MAtovy